Inlägg: -

You remind me of something

Hej på er kära ni! 
Förlåt för kass uppdatering men ni anar inte hur mycket vi har att göra. Idag har vi grejat från klockan åtta imorse till tio nu ikväll. Om mindre än en vecka ska vi bo där, känns dock väldigt långt bort just nu. Men vi ska jobba på allt vi kan. 
Känns riktigt skönt med bara en hemmakväll idag också, var längesen jag bara var hemma och tog det lugnt då det varit mycket festande med födelsedagar och andra happenings. Inte för jag har något emot det, jag älskar det! men skönt med en avstickare då och då. 
Nu ska jag bege mig mot drömmarnas värld, lång dag väntar imorgon också. 


 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0