Inlägg: -

Talk about Forever

Hej ❤️
Har jobbat 9-17 idag och efter jobbet gick jag direkt till salen där det var dags för grit plyo. Perfekt tajming med när jag slutade. Riktigt tufft som vanligt men åh vad jag tycker om det. Kommer ha go träningsvärk i rumpan imorgon.
Träffade även godingarna Hanna och Mathilda som körde Bodyjam samtidigt som jag grit. Såååå kul att dem skaffat kort hos oss!

Direkt efter åkte jag till huset där vi målade och grejade massa. Kom hem runt halv elva och nu har jag och mamma precis smaskat färska majskolvar, gott!

Ska snart sova, och imorgon väntar en ledig dag. Hur gött?

Sov gott!
Love you girls


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0