Inlägg: -

No love allowed

Hej!
Ännu en stressig dag har gått, jobbade 8.30-14.30 så var skönt med en kortdag. Därefter åkte jag och mamma till nya huset och jag testade olika tapeter och bestämde mig för en jag ska ha som fondvägg.
Sen åkte vi hem och herregud vad vi grejat, endå känns det som vi inte kommit någon vart.
Nya huset är mycket mycket mindre än här vi bott innan så vi får göra oss av med sjukt mycket saker och möbler.

Jobbar eftermiddag och kväll imorgon så hinner nog få gjort en del på dagen.

Vi ska strax krypa ner i sängen då jag är helt slut efter idag.
Godnatt, Hoppas ni sover gott ❤️

Bilden är från imorse på finaste simba. ❤️


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0