Inlägg: -

Första september

Första september idag, Gud vad snabbt det går. Men jag klagar inte, ju snabbare dagarna går desto närmre kommer min födelsedag haha! Bara tretton dagar kvar idag.
Jag har tillbringat hela förmiddagen i utslagen soffan och mår otroligt dåligt.
Men FAN vad värt det. Vi hade så otroligt roligt igår kväll, roligare än på väldigt länge.

Startade kvällen hos frida där vi fixade lite och drack rose. Sedan åkte vi på kalas och förfest hos Mathilda som fyllde 20. Där bjöds det på supergoda drinkar, (drack nog den godaste pinacoladan jag någonsin druckit, heaven), ost & kex och massa trevligt sällskap.
Sedan begav vi oss till Lipz där det blev ännu mer drinkar och massa dans och härliga människor. Så bra kväll!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0