Inlägg: -

Storasyster ♥

Hej!
 
Skrev ett inlägg tidigare men glömde helt av att publicera det haha! 
Var iaf på jobbet runt halv tolv och kettlebellen började tolv. Var ett helt gäng med goa kompisar med så det var verkligen hur kul som helst. Riktigt jobbiga övningar också och det gillar vi! 
Sedan hade jag fyrtio minuter på mig att duscha, fixa mig och äta innan jobbet. Dock hann jag inte med att äta så fick vänta många timmar tills min rast, hungrig tjej. 
 
Timmarna bara flög iväg, jobbade åtta men kändes som typ två. Så himla roligt på jobbet. Nu ska jag krypa ner i sängen och bege mig till drömmarnas värld. Imorgon har vi möte 10-13 sedan ska jag faktiskt gå på vattengympa haha. Vi har en utmaning på jobbet för personalen att man ska testa på alla pass vi har så därför kör jag även de jag inte brukar gå på nu, kul med lite variation. Sedan kan det bli något annat på kvällen också. 
 
 
Saknar dig syster
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0