Inlägg: -

MÖRKT HÅR

Hej, var ett tag sen jag skrev nu men jag har faktist inte haft orken. Jag har jobbat hur mycket som helst, bara denna veckan har jag jobbat nästan femtio timmar och mycket även de innan. Skulle vart skönt med helg nu men nu kör jag 12-20 idag 8.30-18.30 imorgon och söndag 8.30-20.
Jippi! På tisdag är jag äntligen ledig en dag efter 15 dagars jobb.
Känns samtidigt bra att jobba så mycket nu då jag åker till Stockholm tre weekends i november.

Har ju även blivit mörkhårig igen. Lite mörkare än jag hade önskat men får se om jag gör något åt det.

Hade en riktigt bra dag igår. Var först möte några timmar på jobbet och sedan lunchade jag med Mathilda. Sen åkte vi till förskolan där frida jobbade, hem en sväng till henne. Sen åkte jag äntligen och fick bytt batteri på min iPhone det jag hade innan var verkligen kass. Sedan åkte vi och tränade alla tre.

Hoppas ni får en fin fredag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0