Inlägg: -

Härlig höstdag

Hej på er!
Startade dagen med en helt underbar höstpromenad idag. Kall och frisk luft med solen som värmde.
Sedan var jag hos optikern för synundersökning och prova ut glas till glasögonen.
Det visade sig att jag fått brytningsfel, försämrad syn och har inte längre samma styrka på båda ögon. Jippi!
Alltid haft ett enkelt synfel som lätt korrigeras med vanliga linser, inget avancerat alls.

Sedan åkte jag till jobbet, slutade halv tio och fick jobba över några minuter. Hade bestämt mig för att springa några km så hade ungefär en kvart på mig tills det stängde så hann iaf med tre kilometer löpning. Blir väl inget riktigt träningspass på tre kilometer,men många bäckar små och det känns riktigt gött nu när jag lagt mig Nyduschad och lite trött i benen.

Sov gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0