Inlägg: -

Crystal glass

Hej!
Gårdagen var riktigt bra. Pratade med Lossan och vi båda var sjuka så vi bestämde oss för att mötas för en skön höstpromenad och sedan lite mys på espresso house.
Piggnade till rätt bra så grejade en del hemma på dagen och efter mycket fram och tillbaka bestämde jag mig på kvällen att gå ut.
Mathilda och frida hämtade mig, vi förfestade lite hos Mathilda innan vi åkte till Tim och därefter dansade järnet på Lipz!
En helt sjukt rolig kväll!

Nu ligger jag i sängen och kikar lite på systrar i jeans som jag nog sett tio gånger innan. Ska gå ut på en promenad om en stund för att kvickna till lite. Och ikväll blir det bara mys.

Har Förövrigt köpt världens snyggaste nagellack. Glittrigt såklart haha!
Testade kicks egna märke, vart missnöjd med dem tidigare men detta var grymt bra.

SUGAR LACQUER - Crystal glass


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0