Inlägg: -

BAD BOY

Snacka om att jag varit oaktiv här det senaste. Hela månaden har jag jobbat otroligt mycket och nu är jag uppe i massa mer procent än heltid.
Kommer kännas helt underbart när lönen kommer.
Skulle vara ledig idag, men tog ännu en extra tid.
Snart har jag långledigt också, har tagit ledigt på fredag, åker till Stockholm lördag till måndag.
Åå vad jag har längtat och räknat ner, nu är det äntligen här.
Annars flyter allt på bra, jag har hunnit pussats lite på Filip emellan mina långa jobbpass i helgen, har vart på Filips släktkalas, stalkat frida tillsammans med mathilda i smyg och skrattade så vi höll på att dö och tränat.
Idag när jag slutar blir det också träning tillsammans med frida och Mathilda. ❤️

Puss på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0