Inlägg: -

OCH STJÄRNORNA GLITTRAR

Hej!
Nu har jag slarvat rejält med bloggen som vanligt. Jag har haft tid det har jag, men jag har vart så jävla trött rent ut sagt. De få timmarna på dygnet jag inte jobbat har jag i princip sovit. Det tar verkligen på krafterna när man jobbar långa dagar, många dagar i sträck och när det är fullt upp från början till slut. 
Idag går jag in på min åttonde dag i sträck 16-21.30 och imorgon är jag ledig. 
 
Jobbade hela helgen 8.30-18.30 och det vart full rulle hela dagarna, igår kväll när jag kom hem kollade jag på Magic Mike och sedan somnade jag som en stock ganska tidigt. Sov ut till ca kl 9 idag och sedan åkte jag på ett Grit Strenght pass, det är så himla roligt, och JOBBIGT. Loooove it. 
Nästa helg åker jag och mathilda till stockholm igen, gud vad jag längtar! och fan vad vi ska dansa haha! 
Ska börja göra mig iordning inför jobbet nu, men vi hörs. PUSS 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0