Inlägg: -

Hey baby, i think i wanna marry you

Tidigt i lördags morse stod jag och Mathilda på stationen i Vänersborg för att åka till Stockholm. Vi var framme runt elva på förmiddagen och gick direkt till hotellet vi skulle bo på, Clarion Hotell Amaranten, riktigt fint. 
Sedan gick vi ut en sväng på stan, åt, kikade lite i affärer och sedan blev det bio, (Don Jon som förövrigt är den sämsta filmen jag sett). 
Åt lite igen och kilade sedan till hotellet där vi hoppade i myskläderna och kikade på tv innan vi somnade gott. Morgonen därpå satt vi vid frukosten länge och bara tog det lugnt, sen åkte vi upp till rummet och gjorde oss iordning och var redo för några timmar på stan. Vi avslutade med en supergod pasta på Vapiano och gick sedan till hotellet och fixade oss lite inför konserten. 
 
Åkte till Globen ganska sent då vi inte var så noga med att köa, var där ca sju och förbandet skulle börja halv åtta. Vi gick ner till golvet där vi skulle stå, och där stod en vakt och frågade om vi ville ha band in till Golden Circle, och såklart vi ville det! 
Vi hamnade nästan längst fram så vi stod endast några meter från honom, helt sjukt!! 
Konserten var den bästa jag sett, han var så otroligt bra live. Och vilken stämning det var i publiken, vilken glädje. Åå ville aldrig att det skulle ta slut! Vi åkte där ifrån och var high on life. 
 
Igår kväll åkte vi hem, innan dess gick vi på stan och sånt. Fick med mig två tröjor, ett par byxor, en klocka, ett halsband och några nagellack hem. Så nöjd. 
 
Denna helgen är verkligen oförglömlig. BRUNO ♥
För er som vill se några filmer så finns det på min instagram : Victoriaerikson
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0