Inlägg: -

Young girls

 
 
Jobbet gick finfint! Dock var jag inte så pigg när klockan ringde kvart i fem men jag kvicknade till rätt snabbt. Öppningen gick fint och även bankningen så det var skönt. När jag slutade kl ett åkte jag raka vägen till stallet och var där i ca tre timmar. Nu har jag precis kommit hem, gjorde mig en supergod sallad med isbergsallad, baby spenat, ruccola, alfalfagroddar, sugarsnaps, avocado, oliver, fetaost och kyckling. Så otroligt gott!
Nu har jag bokstavligt talat SLÄNGT mig i soffan för att vila upp mig inför kvällens träning Cx och spinning. 
Sedan ska jag förbi Frida en sväng, den gotteråttan åker ju till Egypten imorn! 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0