Inlägg: -

We're too young to care

Skrev ingenting igår innan jag började jobbet då jag var ute på vift. Halv ett var jag i stan och trådade mina ögonbryn på en salong. Lånade två böcker på bibblan och hämtade ut biljetterna till Beyonce. Sedan mötte jag upp filip, vi åt ceasarsallad och sedan var klockan så mycket att jag fick åka till jobbet. 

Jobbet gick fint även igår. Filip kom när jag slutade så åkte vi hem till mig direkt, filip somnade ganska direkt. Tröttis. 
Idag vaknade vi ganska tidigt och åkte till stallet, vi fixade och jag red. Nu sitter Filip och pluggar och jag målar naglarna. Ska packa iordning lite saker för ikväll efter jobbet åker jag direkt till Mathilda på förfest och därefter blir det Lipz. 
 KUL!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0