Inlägg: -

My heart beats only for you

Ligger i sängen nu, har precis lyssnat igenom nästan hela Emelie Sandes konsert på Royal Albert Hall, rysningar. ❤

Jag jobbade åtta timmar idag, men de kändes som åttio. Hade huvudvärk från helvetet och kroppen var inte med alls. Så trött. Dessutom var vi kort om personal då många är sjuka. Nu har jag jobbat två heldagar denna veckan, bara åtta heldagar innan en dags ledigt och sen jobba ytterligare fem heldagar. Även om jag trivs otroligt bra på älvhögsborg är det givetvis skönt att vara ledig. Men det kommer bli fint, jag lever på längtan till Teneriffa med Filip om arton dagar. Och ett stort plus är belöningen för allt jobb som kommer in på kontot den 27 hehe. 
 
Efter jobbet idag skulle jag ner till gymmet och träna. Men idag lyssnade jag faktist på min kropp som skrek nej. Något jag borde ha gjort igår med. Så vilodag idag, så får jag se hur jag känner mig imorgon efter mitt pass. Är så mycket som ska hinnas med just nu, massa jobb, all tid i stallet, träning och där utöver vill man ju träffa vänner och skulle väldigt gärna bara sätta mig på tåget mot lund för att pussa på mitt hjärta. Nu har vi inte setts på nio dagar och kommer inte ses på ytterligare tio dagar, jag jobbar som en tok och filip har massa plugg och tentor. Det gör så ont, men vi klarar allt. 
 
Funderar på att ringa och boka en klipp+färgningstid imorgon. Vill bli lite ljusare, så fint till våren. Och var ett tag sedan sist nu, topparna är slitna och färgen skulle behöva en uppfräshning. Och nej jag ska inte bli blond igen, aldrig. Men vill ha lite ljusbrunt/blondt.
Kanske något i stilen på bilderna. 

Nu ska jag ringa Filip innan jag ska sova. Blir upp tidigt imorgon som vanligt då stallet osv ska hinna fixas innan jag börjar kl tolv imorgon. 
Sov sött, Kram. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0