Inlägg: -

Mot teneriffa om några timmar

Hej! 
 
Vi hade en sån otroligt mysig kväll igår jag och tjejerna. Vi åt god mat och pratade i timmar, var hemma runt halv tolv och då somnade jag så gott. Idag har jag gjort massa ärenden och köpt det sista jag behöver ha med mig, det är helt sjukt. Om mindre än sju timmar sitter vi i bilen påväg till flygplatsen. 
Jag har packat klart det mesta men fortfarande lite småplock kvar. 
 
Var ju hos frisören igår och klippte mig + slingade, så jag lirar nu mera i väldigt ljust. Inte blont men väldigt ljust. Är så nöjd! 
 
Nu måste jag fortsätta packa och fixa, vet inte hur bra uppdateringen kommer vara under veckan men jag kommer ta mycket bilder som jag ska visa er! 
 
Ha det underbart här hemma! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0