Inlägg: -

Hold my hand



Var en hektisk dag på jobbet idag så jag har legat utslagen i soffan med huvudvärk sedan jag kom hem runt klockan halv åtta. Men dagen var riktigt bra, jobbar med världens finaste arbetskamrater som peppar mig till hundratjugo procent med sina fina ord. Fy vad glada dem gör mig, jag trivs så bra tillsammans med dem.
 
Skulle träffat Matilda efter jobbet men min hjärna var helt slut, när man jobbat många timmar i receptionen och träffat och pratat med så mycket människor är det faktist riktigt skönt att bara vara lite för sig själv om jag annars är ganska sällskapsjuk av mig. Imorgon börjar jag klockan fyra och jobbar till halv elva så har nästan hela dagen på mig innan jag börjar, där ska det hinnas med stall, hämta hästmat och träna om jag känner mig okej. 

Har förövrigt blivit lite smygkär i Justin Bieber, igen.. Har lyssnat på honom nästan hela dagarna denna veckan haha! 
 
Nu ska jag snart stänga av datorn och sova, jag är så otroligt trött. Superladdad för en ny vecka, massa jobb, massa träning, och bäst av allt Filip kommer äntligen hem och stannar torsdag-söndag. Så vi har flera dagar tillsammans även om jag jobbar torsdag, lördag och söndag så har vi iaf morgonen, kvällen och natten tillsammans.
                                                          Hoppas ni haft en fin helg! KRAM
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0