Inlägg: -

Härlig morgonträning

Imorse när klockan ringde 5.45 var jag verkligen superpigg. Gick upp så tidigt då jag skulle på ett spinningpass kl 7-8. Det gick riktigt bra! 

Idag var det ett pass med väldigt mycket intervallträning. Vi jobbade med pulsen i tre olika etapper, nivå 1 på en ganska behaglig puls, därefter nivå två 75% maxpuls och nivå tre 85% av maxpulsen. Detta gjorde vi i intervaller 6/12/18, 4/8/12, 2/4/6 och sedan 1/2/3. Därefter körde vi 30 sekundersintervaller på 85% och därefter vila 30 sek, detta upprepade vi 4x3. Tog verkligen ut mig till max! 
Sedan blev det lite gym och stretch. När jag kom upp så frågade min chef om jag ville vara med på fredagsfrukosten, och det tackar man såklart inte nej till! Lyxigt! 
 
Jag har även varit i stallet så nu har jag hela dagen framför mig. De planer jag har är att städa och tvätta lite och en powerwalk i det underbara vårvädret. Ikväll blir det tapasmys med mami.
 
Kram!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0