Inlägg: -

Wake me up when its all over

Min kära vän Emelie sa åt mig att det var dax att blogga för några dagar sedan så nu är det väl dags att ta mig i kragen.
Jag kämpade mig igenom mitt 10 timmars pass i söndags med världens huvudvärk och feber och sen jag kom hem den kvällen har jag i princip legat i sängen dag ut och dag in.
Inte nog med sjukan har det även hänt en sak men tårarna bara rinner så jag är inte redo att prata om det ännu.

Imorse släpade jag mig iaf upp ur sängen redan klockan sju för att åka till vårdcentralen, självklart var min bästa fillis med. Var där innan åtta och halv elva var det äntligen min tur. Jag undersöktes och fick ta prover vilket visade ett långdraget virus. TACK, precis vad jag behövde.
Efter det lunchade jag och Filip med mamma för att sedan gå en sväng på stan och handla presenter till finaste Elin som fyller tjugo år idag.
Ville bara hem och lägga mig så dåligt jag mådde men både mamis och Filip tyckte jag skulle hitta på något istället för att åka hem och lägga mig och vara ledsen så jag och Filip gick och spelade minigolf, Filip på 52 och jag på 62 hehe. Jag ska allt ta revansch någon dag. Åh vad roligt vi hade det. 
Sedan har vi fixat och trixat lite, bland annat ätit kräftor nu ikväll.
Har inte varit uppe såhär många timmar på många dagar nu så är otroligt trött. tack till alla mina fina vänner som alltid finns för mig, ni anar inte hur mycket det betyder.

Bästa Mami har även bokat några dagar i Stockholm på rica hotell på kungsgatan för att komma iväg och tänka på annat, vi åker redan på tisdag och det ska bli så skönt. Vakna i en mjuk hotellsäng, äta god hotellfrukost och bara må bra. Det behövs nu❤
Sov så gott


Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

Du är så go Victoria. You go girl! Allt ordnar sig, promise.
Skönt att läsa att du haft kul i alla fall, det är viktigt när man inte mår bra. Ses snart kära du!

2013-06-29 @ 19:41:16

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0