Inlägg: -

Queen B

Hej! Nu är jag hemma igen efter en riktigt bra weekend i Stockholm med mina vänner. Vi har haft det riktigt bra, ätit massa god mat, ätit jordgubbar och solat i kungsträdgården, shoppat och bäst av allt, BEYONCE. FAN vad bra det var rent ut sagt, kan inte förstå att jag faktist var där och såg världens bästa artist. Var i chock hela kvällen typ haha!
Jag och Mathilda köpte med oss matsäck och filtar och åkte till Globen redan runt halv tolv och insläppet var halv sju på kvällen. Vi träffade riktigt härliga människor i kön så det var bara roligt, och dessutom fick vi grymma platser. Längst fram vid staketet av ståplatserna.
Luke james var förband och riktigt bra, lyssna på låten i want you och tänk er hela Globen "sjunga", rättare sagt yla till den refrängen haha!

En halvtimme senare drog Beyonce igång med run the world, vilken jäkla stämning man kom i, helt overkligt.
Därefter kom end of time, en av mina favoriter.
De låtar hon sjöng var: run the world, end of time, flaws and all, if i were a boy, get me bodied (grym), baby boy, diva, naughty girl, party, freakum dress, i care, i miss you, why dont you love me, 1+1, irreplaceable, love on top, survivor, crazy in love, single ladies, grown woman, och sist kom extranumret HALO ❤

Allt var så grymt, sången, dansen, musiken, kläderna. Ååh allt. Världens bästa Beyonce.
Helt klart den bästa showen jag någonsin sett.
Tänk er att stå i ett fullsatt Globen, med er favorit på scen och alla sjunger med så taket nästan lyfter sig, obeskrivligt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0