Inlägg: -

Let me fly away with you

Såg att hela bilden i inlägget innan inte riktigt kom med. Som vanligt fungerar inte appen så har inte kunnat blogga då jag inte haft på datorn på några dagar. Igår kväll efter jobbet hade vi räkfrossa här hemma med några vänner, jättemysigt.
 
Har äntligen avslutat helgens mördarpass och ligger i sängen och är dödstrött. Igår när klockan ringde 10 i sex var jag pigg men imorse när den ringde samma tid var jag död och undrade hur jag skulle kunna jobba till 8 ikväll, kanske inte så konstigt när jag somnade runt ett halv två inatt. Men det var mycket att göra så jag piggnade allt till. Är väldigt mycket gäster just nu, mer än vi haft i år skulle jag kunna tro. kul! Plus att det är otroligt mycket djur där just nu (jag som bara ääääälskar djur), ett tjugotal hundar och en man med sina två katter haha. Var nere en stund och pratade med honom idag och han berättade att han rest land och rike runt med sina två katter och dem älskar att resa, det var hans lilla familj. Så söt.
 
Och så får vi ju inte glömma våra tre ankor som bor där hela sommrarna. 
Matilda var även och hälsade på mig en stund, blev så glad när hon helt plötsligt stod inne i receptionen från ingenstans, och vips så var kvällen räddad och timmarna flög iväg efter det. Tänk vad så lite kan göra så mycket. 

Nu är jag ledig en dag innan jag kör igång igen, plus att viruset äntligen släppt! Knappt några känningar i halsen, lite men inte alls så som det varit. Nu kan jag äntligen snart börja träna igen. 
 
 
Och äntligen äntligen är det fint väder här i Sverige också. Jag avskyr verkligen kyla och jag fryser hela tiden, blää. Jag skulle behöva bo i ett land där det är varmt året om. Drömmer mig tillbaka till Thailand i princip varje dag. Älskade land. 
godnatt ♥

Bilden är från Koh Lanta, underbart.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0