Inlägg: -

Hollywood

Var några dagar sedan jag skrev men det har faktist inte hänt så mycket. Rensat massa saker inför flytten, badat och varit och grejat i det nya huset. Har även åkt på en ytterligare förskyldning så är inte så jättepigg. Skulle på lite party hemma hos Madde ikväll med ett gäng men hoppade över det då jag kände mig både trött och hängig.
Har precis varit i stan och hämta pappa så nu är det sängen som gäller för mig.

Har även pratat en del med syster och hon verkar stormtrivas. De har fixat en fin lägenhet i west hollywood och inrett den fint. Dessutom ser Sofia Hollywoodskylten från sitt sovrum, coolt va?
Kommer bli tomt ett år utan henne, men vad kul hon kommer ha. Och jag får ju chansen att hälsa på haha.

Här har ni en bättre bild på mitt hår för tillfället också. Är nog lite ljusare i verkligheten med. Men ser ni vad kort det är mot innan? Ovant haha!

Sov gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0