Inlägg: -

Workiworki

Godkväll!
Klockan är strax över halv tolv och jag har väl varit hemma i cirka en halvtimme. Var mycket att göra det allra sista på jobbet så kom iväg lite senare än planerat. Timmarna bara flög iväg och helt plötsligt var klockan åtta och då var det dax för Grit plyo. JÄVLAR vilket pass! Så roligt och så jobbigt. Helt klart grymt, precis vad jag gillar. Högintensivt så svetten bara sprutade. 
Efter passet blev det lite stretch och sedan foooort in i duschen och ut i receptionen för att jobba de sista timmarna . 
Tog en Whey proteinbar från fitnessguru, riktigt god faktist. Mycket godare än Swebar. Var svinhungrig efter passet men matilda räddade mig, hon hade med sig en supergod fruktsallad till oss, söt! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, vila benen några timmar och se om jag kommer upp ur sängen imorgon, jag lär ha världens träningsverk haha! 
Sov gott. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0