Inlägg: -

What we want

Ligger nu helt utslagen i soffan, ätit lite kvällsmat och kollar lite på utbildingar. Tror inte att jag kommer börja plugga nu till hösten då lite andra planer lockar mer, men aldrig fel att söka om jag skulle ångra mig. 
Jäklar vad tung träningen var idag! Blev löpning och backintervaller 4 km, sedan var jag helt död. Lite får jag skylla mig själv, hade bara ätit lite fiberhavregrynsgröt till frukost och lite tonfisksallad och ett äpple runt halv två och sedan inget mer fram till klockan nio. Slarv av mig! 

Imorgon jobbar jag 13-21.30 så det blir en lång dag. Innan dess ska ridning och fix av stallet hinnas med. 
Sov gott! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0