Inlägg: -

Saturday night

Hej!

Måste börja med att berätta, vilken grym dag jag hade igår. Hade 4 st kunder på jobbet och alla gick super, jag fick pussa på min Filip och jag hade en sån otroligt bra eftermiddag/kväll & natt tillsammans med mina fina arbetskamrater. Vi började med ett vattenpass kl 17.30 inne i simhallen, lina som är instruktör i det höll i passet. Det dunkades musik i simhallen så hela Älvhögsborg skakade. Skrattade och sjöng oss nog igenom största delen av timmen vi tränade, med svetten rinnandes förstås.
Efter det traskade vi ner till relaxen där jag och Madde hade fixat mat (ceasarsallad såklart), vin och massa tilltugg.
När vi ätit salladen var det dax för spabehandlingarna som bestod av bodyscrub, ansiktsscrub, hårinpackning, schampo och lotion. Vi bastade, plågade oss själva i det 12 gradiga vattnet och njöt i bubbelpoolen.
Efter behandlingarna fixade vi fram ost och kex, massa frukt och nötter. Matilda höll en visning med saker från LR. Mycket fina saker!

Klockan tickade och runt elva gick jag Madde och Sandra hem till Sandra för att fixa oss och se till att få i oss lite mer dricka haha. Strax innan ett landade vi på Lipz och hade en grym kväll! kom i säng någon gång runt 4 och jobbat 12.30-21.30 så är helt slut nu. Hoppas ni också haft en grym helg!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0