Inlägg: -

Make yourself shine

Hej på er! 
 
Riktigt härlig dag idag! 
När klockan ringde klockan sex imorse var jag riktigt pigg. Supertaggad för en timmes spinning 07.00. Passet gick hur bra som helst, svettades som en gris haha. Tog mig en banan och åkte därefter till stallet för ridning och allt som hör till. Trött i kroppen nu men förövrigt pigg! HÄRLIGT 
 
Har precis ätit en portion fiberhavregrynsgröt med äpplen och kanel, så gott. Om några timmar blir det jobb, att jobba till stängning på en fredag är väl ingenting jag föredrar men jag tar det jag får såklart.
 
Var ju förresten och bowlade och åt på butlers igår med mina härliga tjejer Hanna, Frida och Mathilda! Bowlingen gick väl sådär för min del men vi hade otroligt roligt. 
 
I helgen ska jag ladda upp för att sedan gå in på nio dagars jobb, så jag har inget direkt planerat, bara träna, stallet och mysa med vänner och familj.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0