Inlägg: -

60 min spinning och cxworx

Precis kommit hem efter att ha spenderat hela morgonen/förmiddagen på plus. Klockan 10 blev det en timmes spinning och direkt efter ett cxworx pass.
Spinningen gick riktigt bra, svetten sprutade precis som den ska. Dock la jag inte på lika mycket motstånd idag då jag kände mig lite seg i benen efter de andra dagarnas spinningpass. 
 
För två veckor sedan hade vi release på de nya Cx programmet, gillade övningarna starkt. Lite mer pulshöjande än den tidigare koreografin och det gillar jag, dock tyckte jag lite sådär om musiken. Usher med Euphoria var iaf med och den gillar jag jättemycket så det var kul! 

Ska samla lite ny energi nu och sedan blir det ett träningspass med janne i det härliga vårvädret. 
 

Kommentarer
Postat av: Fridi

Hurtigt värre, träningskompisen min!

2013-04-06 @ 15:20:36
URL: http://frajdasvensson.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0