Inlägg: -

The rest of my life

Det har varit en lång dag och jag har fått gjort en hel del, bland annat beställt ett skal till mobilen och ett nytt till ipaden. Jag var även och bytte däck på bilen på motorcentrum. Eller bytte däck, jag körde dit gav dem min bilnyckel så fixade dem allt medans jag satte mig och drack te haha!

Jobbet gick sådär, mådde inte alls bra när jag kom så mina goa arbetskamrater lät mig sitta lite i backoffice och ta det lugnt en stund. Gjorde även några övningar vi ska göra en gång i veckan som ska vara bra för kroppen och man känner sån skillnad efter. Inte alls lika stel efter. Nu ligger jag utslagen i sängen, natti!!

Bild från motorcentrum och min supergoda lunch! Till mellanmål/kvällsmat på jobbet hade jag med en smoothie som ja gjort på lite lättfil, solrosfrön, banan, hallon, blåbär och kiwi. Vid sidan om hade jag några paranötter. Mumsigt värre!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0