Inlägg: -

Save the hero

Herregud vilka bra dagar jag har haft, därför jag inte hunnit skriva alls. Igår låg jag och Filip kvar i sängen läääänge efter vi vaknat. Stannade hos honom tills runt kl 3 då åkte jag hem sen till stallet, sen hem och duschade snabbt och var sedan i vänersborg för att kolla på Filips matcher under kvällen. Träffade Elin aka gurra och vi hade så otroligt kul!
Filip var så otroligt duktig! Han gjorde ett mål i första matchen och 3(!!) i den andra. Sista matchen vann dem även den.
Idag kunde jag tyvärr inte vara med och kolla då jag varit på Säljutbildning hela dagen på jobbet. Intressant men synd att det var samma dag.

Imorgon börjar ny vecka, en vecka fullproppad med jobb! Jobbar alla dagar utan söndag så då ska jag ta det så lugnt jag bara kan haha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0