Inlägg: -

Morning

Godmorgon! 
 
Nu har jag fått i mig en riktig frukost. Ni som känner mig vet väl att jag inte är något stort fan av frukost direkt då jag har svårt att äta på morgonen. Men idag fick jag i mig en hel del haha!
 
Lättfil, blandade i blåbär & hallon, solrosfrön lite linfrön och hackade lite paranötter.
1 Ägg 
1 skiva ryvita multigrain med påläggskyckling, keso och paprika på. 
1 stort glas vatten. 
 
Nu ser planerna ut så att jag ska till stallet. Sen ska jag se till att få gjort ett träningspass, åker nog inte till gymmet utan det får nog bli löpning eller något liknande istället. Börjar inte jobba förän i Em så har ju hela dagen på mig att greja. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0