Inlägg: -

Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Halloj!
Uppdateringen blir allt sämre men jag har haft fullt upp. Jag jobbar mycket och har mycket annat som jag prioriterar högre, minns inte ens senast som jag hade igång min dator haha. Det var många veckor sedan!

Har även varit sjuk i några dagar, det började i måndags men jag pallrade mig till jobbet trots det, gjorde detsamma igår men idag fanns det inte en chans att jag skulle orkat med, får tyvärr bli hemma imorgon med. Blää. Jag som hade så mycket jobb.
Men det är smällar man får ta. Ikväll pallrade jag mig iaf till stallet och Janne fick sig en helrakning, lilla lilla lurvas. Så nu har han tjockaste täcket på sig för att inte frysa. Han hade så extremt mycket päls innan och nu typ ingenting stackarn haha.
Har spenderat dagen genom att ligga i sängen och kollat alldeles för många avsnitt av 90210, har ni inte kollat på de så gör det!
Nu ska jag försöka sova. Natti ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0