Inlägg: -

Today

Hej! Idag har jag haft min redovisning äntligen! Så skönt att det är över! Jag är faktiskt nöjd. Sedan kollade jag även på Frida, Jennifer och Filip och dom var jätteduktiga. Efter detta typ kl halv 12 åkte jag och Filip och köpte fika på nordfeldts eftersom vi varit så duktiga idag haha. Vi köpte en morotskaka och en prinsessbakelse som vi delade på, så gott! Sedan tog vi det bara lugnt hemma hos honom. Sen var jag även på möte på jobbet en snabbis och nu ska jag ut till stallet Hoppas ni haft en fin dag!

 


Kommentarer
Postat av: friday

SÅ sjukt bra jobbat med redovisningen! Det gick kanoners! <3 <3

2012-03-28 @ 18:23:18
URL: http://frajdasvensson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0