Inlägg: -

Moment like this

Hej!
Äntligen är det helg, en väldigt bra helg med. Igår hyrde jag & filip film och åt massa godis och nu ska jag snart gå för att kolla när han spelar match.
Sedan ska jag hem och packa för tidigt imorgon bitti ska vi åka på SPA, Varbergs Kurort. Vi har även bokat in oss på tre stycken träningspass där. Det ska bli så fruktansvärt skönt.  Kommer hem på måndag igen för börjar jobba kl 4 då.
På tisdag blir det vanlig skola och detsamma på onsdag. Sedan är jag ledig både torsdag och fredag, det kommer bli en VÄLDIGT bra vecka dethär.

"Varför inte havsutsikt och frukostlyx på måndag morgon? Överraska med en ovanlig start på veckan!Bad och bastu på söndag kväll, övernattning i skön säng och bästa sortens frukost innan veckan drar igång."









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0