Inlägg: -

Just so you know

Har ganska nyss kommit hem från Göteborg.
Dagen började med att vi firade mami imorse och gav henne presenter och sånt, runt kl 11 åkte vi till Göteborg. Där träffade mamma och pappa några kompsiar så jag och Sofia gick och kollade i affärer, dock köpte jag ingenting.
Sedan träffade vi alla dom andra och gick till Fiskekrogen och åt! SÅ GOTT!
Nu är jag hemma igen och ska snart åka till Mathilda för lördagsmys.
Måste även tillägga att vilken turvecka jag har haft! I Torsdags vann jag ju presentkortet på Casmara, och idag vann jag 1000 kr på en matchlott jag köpt utav Filip, så får ta att bjuda han på något fint haha!
Tror ni jag är glad eller!
Ha en fin kväll underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack för ikväll raring! <3

2012-03-04 @ 01:06:23
URL: http://thildy.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0