Inlägg: -

I find pieces of you in every song i listen to

Hej! Kom hem ganska sent så har inte hunnit blogga något innan. Hoppas att ni haft en fin dag. Det har iallafall jag haft! Finner inte ord som kan förklara min lycka just nu. Älskar livet.

Imorgon har vi projektarbetsdag och det ska bli kul, dock missar jag ju min lediga dag men jag klagar inte! Snart helg och har planer för hela, jag känner på mig att det kommer bli en riktigt fin helg.

Idag är det 78 dagar kvar tills jag och ett tiotal tjejer lämnar Sverige för en galen vecka i Ayia napa. Kan knappt vänta!

Nu ska jag krypa ner i min goa säng för att strax bege mig till drömmarnas värld. Sov sött!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0