Inlägg: -

Back to life

Hej igen!
Blev ingen träning efter lektionen idag för det visade sig att jag hade feber, väl hemma har jag pluggat lite och gjort klart en uppgift i psykologin. Har fortfarande lite feber så får se hur jag mår imorgon om det blir skola eller inte. Men jag hoppas det, vill träffa alla mina godingar!
De ringde även från mitt nya jobb idag och meddelade att jag börjar redan nästa Tisdag! Då ska jag jobba 5 timmar. Det ska bli hur kul som helst & jag är full av förväntan. Nu ska jag äta melon och krypa ner i min säng och kolla på Top Model, vem tror ni åker ut idag? Jag tycker det är väldig svårt, det beror ju mycket på vad dem har för utmaningar.
Följ mig gärna på instagram: Victoriaerikson
Ha en fin kväll! Håll även utkik efter dagens låt lite senare ikväll.
Bild från min födelsedag

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med jobb! , vart är det? :)

2012-03-11 @ 20:34:40
URL: http://josseli.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0