Inlägg: -

All this way

Det var några dagar sedan jag bloggade nu!
Men jag har haft mycket att göra. Igår var jag på Överby, fick med mig ett par byxor och en tröja hem. Kom hem sent så orkade inte blogga då heller.
Idag var jag i skolan, efter skolan gick jag till Sportlife och körde ett rejält pass, för att sedan åka hem och rida. Vi hade ett dressyrpass men det gick sådär idag. Så nu har jag nog tränat varenda muskel i kroppen känns det som haha!
Kan även meddela att jag har fått jobb idag! Jag var på intervju i Torsdags och idag ringde dom och berättade att jag kommer arbeta på timmar, alltså efter skoltid, helger osv. Det ska bli så himla roligt!
Livet är SÅ UNDERBART, jag har ingenting att klaga på!

Kommentarer
Postat av: sarah

vad kul!! vart någonstans fick du jobb? :)

2012-03-06 @ 18:40:45
URL: http://sarahkristina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0