Inlägg: -

Sol och bad

Hej! Hoppas ni njuter av det fina vädret! Det gör iaf jag. I tisdags åkte jag och Filip ut till hans båt och sov där. På kvällen hade hans föräldrar gjort god mat så vi satt och pratade tills vi blev trötta. Vi vaknade ganska tidigt på onsdagen och åkte ut och seglade till kärringön. Där åt vi sipergoda räkmackor, badade och solade. Och gick runt och kikade. Sent på kvällen åkte vi hem då Filip skulle jobba. Jag och mamma åkte ut till kusten och låg där en stund, men det tog inte lång tid förän Filip och pappa också kom trots att de skulle jobba haha! Sedan åkte vi hem och åt kräftor och myste innan jag skulle jobba natt. Filip var även med, tack älskling! Slutade kl 8 imorse och då blev det raka vägen ut till kusten. Nu blir det grill här hemma om en stund och sedan ett nattpass till. Blev mycket text nu haha. Hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0