Inlägg: -

London

Hej! Ännu några dagar har gått sen sist. Sitter aldrig vid datorn och appen funkar fortfarande inte så bloggar inte alls. Haft otroligt fina dagar. Jobbat mycket, varit på trerätters på ronnum med Filip och hans Goa släkt! Idag kollade jag på när han spelade match och jag gick en liten promenad med hans föräldrar. Imorn börjar ja jobbet kl 7 så borde sova nu. Tisdag har jag på båda jobb 07-17.00 och onsdagen, en riktig mördardag haha. Jobbar 07.00-21.30 men pengar är ju bra! Jag och Filip har även bokat London fem dagar i augusti. Det ska bli så underbart! En liten smygstart på våra planer inför hösten faktist. Nu ska ja nana! Sov sött  

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0