Inlägg: -

Jobb

Hej! Hade en helt underbar dag igår. Min lediga dag! Jag och Filip vaknade lite senare än vanligt och låg kvar ett bra tag. Sedan gjorde vi iordning oss och åkte till laxbutiken i Ljungskile där han bjöd mig på helt otroligt god mat! Efter det åkte vi till Uddevalla och gick den fina strandpromenaden. Sedan hem till mig och lagade mat och myste hela kvällen. Idag gick vi upp tidigt eftersom jag började jobba kl 9. Körde hem honom igen och för en stund sen va han här och hälsade på lite. Jobbar till 20.00 så är ett bra tag kvar men, pengar! Imorn och på tisdag är jag ledig sen är det full rulle här på fallens. Jobbar ons-söndag. Nu ska jag fortsätta jobba så hörs vi. Puss puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0