Inlägg: -

Imagine

Godkväll! 
 
Nu har det gått några dagar sen sist igen. Jag har jobbat precis varje dag men imorn är jag äntligen ledig! Har typ inte varit på fallens nått alls, bara en sväng i lördags. Börjat kl 7 varje morgon, har känts väldigt tråkigt under helgen men det kommer kännas desto bättre när lönen kommer! 
Igår kväll hade jag och filip myskväll, vi lagade favoritmaten. Blev ganska tidig sängdax då jag skulle upp som vanligt. 
I Torsdags var jag och familjen + släkten på Ursand och kollade när Sofia var med på allsången med Lotta Engberg och sjöng. Duktiga syster! 
Var ju även tillbaks hos läkaren här om dagen. Ska fortsätta kuren med en spray ja fick nu i 3 veckor. Han rekomenderade även sjukgymnast så vi får se hur det blir med det. Jag vill vara helt frisk och kunna träna! Nu ska jag fixa lite på mitt rum, sen ringa mitt hjärta och sen sova. Idag är jag dödstrött. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0