Inlägg: -

The most important thing in life is to learn how to give out love, and to let it come in.

Hej igen!
Har grejat hela dagen nu, sattit på 3 st maskiner med tvätt. Bland annat mina sängkläder, så nu kommer jag sova så gott inatt hihi. Har även varit i stallet ett bra tag. Skrivit klart mitt argumenterande tal i Svenskan, fixat lite på uppsattsen med, och gjort lite på mitt Projektarbete. Ikväll tänkte jag lägga mig i ett bubbelbad och bara lyssna på musik, det är så himla skönt.
Innan dess ska jag och pappa äta varma mackor, mums!
Vi hörs senare puss!
Collin McLoughlin


Kommentarer
Postat av: Elin

han sjunger som en gud!

2012-01-19 @ 20:11:43
URL: http://josseli.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0