Inlägg: -

Perfect for me

Godkväll! Ligger i sängen och lyssnar på love-listan på min spotify. Hjärnan är full av tankar som vanligt. Men jag mår fruktansvärt bra och är så lycklig! Haft en hur bra helg som helst.

Hos farmor bjöds det på världens godaste fläskfilégryta, supergod efterrätt och massa prat.
Ringde även min kära syster idag. Saknar henne så mycket! Över två veckor tills hon kommer hem. Hon verkar iaf ha det jättebra så är glad för hennes skull! Och inte alls avis... Haha!

Imorgon är det ny vecka, har väl litegrann planerat såsom jobb och träning. Hoppas bara att mitt halsont ger sig snart, man blir ju så slö av att vara förskyld. Ne nu ska jag bege mig till drömmarnas värld. Sov sött alla läsare! PUSS


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0