Inlägg: -

A smile is the prettiest thing you can wear

Hej! Tänkte bara kika in lite snabbt här. Dagen har till störst del tillbringats tillsammans med matteboken, men jag har även varit i stallet, gjort naturkunskap och ätit. Nu sitter jag på mitt rum och borde ta och räkna några tal till. Egentligen helt ovärt då jag vet att provet kommer gå kass i vilket fall haha. Får även besök av en kär vän senare vi får väl se hur mycket vi får pluggat men och ska äta pannkakor som pappa ska laga, äter typ aldrig de så det ska bli gott. Unna mig lite!
Jag är så lycklig nu att det pirrar i kroppen, vet inte varför men!
Imorgon är det fredag igen vilket är skönt. Ska ha film/myskväll med några vänner. Jag kan inte begripa hur snabbt veckorna går, och nu är det 120 dagar kvar till Napa! Tiden går så himla snabbt nu. Tänk lixom om bara ETT HALVÅR, då har vi ingen aning om vart vi står och många av oss kommer flytta osv. Nu har vi ju alltid haft en trygghet att vi ska gå till skolan efter att sommarlovet är slut. Men nu kommer vi behöva stå på egna ben. Läskigt men väldigt spännande om ni frågar mig! Ne nu har jag inte tid att sitta och svamla här mer, hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: william

snygg header bild:D



Och vad tycker du om mina "Coffe for två" Bilder som jag har tagit:D? och ser det gott ut det vi åt;)?

2012-01-26 @ 19:36:00
URL: http://funnyones.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0