Inlägg: -

Nyårsafton

Hade en riktig fin nyårsafton tillsammans med de jag tycker om bäst.
På lunchen åt vi nyårs"middag" här hemma med familjen. Till förrätt åt vi ungsgratinerad hummer och till varmrätt lamm med rödvinsås. Så himla gott! 
Efter det började allt fix inför kvällen som startade hemma hos Linnea med ett trevligt gäng. Vi åt massa god mat, spelade beer Pong och andra roliga spel och dansade massvis. Runt halv tolv gav vi oss ut på stan och gick mot kanalen för att se på fyrverkerierna och skåla in 2014. 

Därefter gick vi in på lipz och dansade några timmar innan vi begav oss på efterfest. 
Runt fem tog vi taxin hem till Filip och sov några timmar, nöjda och glada. 
Jag har såna fantastiska vänner! 
Nu glömmer jag 2013, ett skit år. Och 2014 är mer än välkommet! 

Igår vaknade jag dock med INGEN röst, och är precis likadan idag och jag skulle jobba. Blir dock svårt att stå i receptionen och jobba när jag inte har någon röst så får bli hemma istället. 








Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0