Inlägg: -

Lunchdejt ❤️️

Hej!
Startade dagen med möte på 
Jobbet 10-12. Alltid lika roligt och intressant! 
Därefter åkte jag och Ewelina hem till henne och där blev jag bjuden på riktigt god mat. Massa tack, du är bäst!
Sedan släppte jag av henne på jobbet och jag åkte till Överby i hopp om att hitta någon bra bok och några Goa kläder att ha med på resan. Dock åkte jag mot jobbet igen tomhänt. Så tråkigt.
Jobbade hela em och kvällen och det var kul som vanligt, folk är helt träningstokiga nu. 
Var hemma prick tio, precis lagom till ph började. Och FAN vad bra det var! Fröidh är tillbaka, Niklas och Aina är kvar. Heja dem! 
Ska sova nu. Börjar 9 imorgon. Puss ❤️️




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0