Inlägg: -

Ännu mer jobb

Hej! 
Äntligen är min långa jobbhelg över, i fredags fick jag jobba över då det vart så otroligt mycket att göra. Blev 8,5 timmar och när jag kom hem klockan tio var jag verkligen helt slut. Det blev raka vägen i säng för att sedan gå upp klockan sju och påbörja lördagens tiotimmarsjobb. Det var mycket att göra stundtals men inte alls som i fredags. Åkte hem efter och bara tog det lugnt på kvällen. Var samma arbetstid igår och det var bokstavligt talat kaos från öppning till stängning i tio timmar. Vi hade nämnligen Tvg-cup hos oss som jag nämnt tidigare. 
När jag slutade var jag mest uppe i varv och inte alls trött. Stannade på vägen hem och köpte sushi, det tyckte jag att jag var värd. Senare slog tröttheten till och jag somnade väl runt tio någon gång. 
 
Idag kör jag ett långpass med. 12-22.30. Har precis laddat upp med havregrynsgröt och småkikar lite på reseställen. 
Ska snart göra mig iordning också. och IMORN ÄR JAG LEDIG! då har jag jobbat 47 timmar på fem dagar. Ni anar inte hur skönt det ska bli. 
 
Hoppas ni får en fin dag! 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0