Inlägg: -

Världens bästa packhjälp

Hej! 
Haft en dag med mycket att göra. 
Startade dagen runt halv nio med att greja lite. Klockan tio åkte jag in till stan för att tråda ögonbrynen på en salong. Därefter åkte jag hem till Filip och kollade över biljetter osv. Vi åkte sedan till stan då han skulle träffa några kompisar och jag åkte hemåt igen. 
Grejat i typ två timmar med att få över några ljudböcker till min mp3, sen äntligen fanns dom där. 

Sedan kom mathilda hit med sushi, vi åt och sedan hjälpte hon mig med all packning. Hon hjälpte mig att välja ut lite saker som var onödiga/jag inte kommer att använda och sedan la jag ner i väskan. Den blev helt knökefull, så mathilda rev upp den igen och packade ihopvikt och fint så nu finns det massa plats kvar i den haha! Grym tjej. 
 
Jag hade köpt en glittrig kaktus till henne (Internskämt) och ett kort. Av henne fick jag ett armband där det står V & M på, hon är världens gulligaste!! Hur ska jag klara mig utan henne? 
 
Nu har jag duschat, gjort hårinpackning, lagt glamglows ansiktsmask, använt min favorit bodyscrub mango från the body shop (som mathilda packade ur min väska då hon inte tyckte jag var en riktig backpacker med sånt i väskan, fast det tycker hon inte att jag är iaf hehe ;) ), rakat benen och smörjt in mig i favoritkrämen. Ska alldeles snart krypa ner i min älskade säng och försöka sova några timmar innan Filip och hans pappa hämtar mig här hemma klockan åtta imorgon bitti. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0