Inlägg: -

Priscilla - The queen of desert

Hej! 
 
Åkte ju som sagt bil hit största delen av dagen igår. Var framme runt klockan fyra ungefär. Vi bor i en lägenhet som mammas jobb äger mitt i vasastan så det är verkligen perfekt. 
 
Vi gjorde oss iordning och gick ut för att äta, hamnade på en riktigt bra restaurang och för min del blev det babyback ribs med coleslow. Därefter tog vi en taxi ut till Göta Lejon för att se musikalen Priscilla. 
Jag och mamma såg den när vi var i Stockholm i november men den var superbra så vi tyckte att pappa och sofia också skulle få se den haha. Och dem tyckte också den var jättebra. 
 
På hemvägen hyrde vi Heat, dock kollade jag inte utan grejade med annat. 
Nu äter vi frukost och ska bege oss ut på stan för lite kik i affärer om en stund. 
 
Ha en härlig lördag! 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0