Inlägg: -

Valborg


Hej på er! 
Dåligt uppdaterat de senaste dagarna men känts som jag har flängt fram och tillbaka och haft en miljon saker att fixa. Igår var jag på Grit strenght innan jag snabbt åkte hem för att fixa mig och sedan åka till Mathilda för middag och förfest. Åh så kul vi hade! 
En väldigt rolig förfest och middag med god mat, massa skratt och dans! Jag trampade på mathildas matta och just där låg det en nål som åkte rakt in i foten två centimeter haha! Tur att jag inte var fullt medveten om vad som hände då hade jag väl svimmat eller något haha. 
Sedan åkte vi till Lipz och dansade mååånga timmar och hade så kul! 
Hoppade i säng runt fyra ungefär och några timmar senare var det bara upp och hoppa då vi skulle till Göteborg för shopping och brunch. Fick med mig ett par nya skor hem! 
Dock har jag mått så otroligt dåligt idag, sån otrolig huvudvärk och illamående och det är fortfarande kvar. Men så roligt jag hade det igår så är det faktist värt! 

Imorgon jobbar jag 07.00-17.00, fick bytt bort några timmar på kvällen så det var skönt. 
Har även precis deklarerat, ute i sista sekund såklart haha. Blir ganska gött när jag får tillbaka 15 tusen på skatten i juni! För tillfället äääälskar jag att skatta. Jag är inte lika pigg på det när de dragits från lönen haha! 








 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0