Inlägg: -

One day

Har precis krypit ner i min säng här hemma, Filip har också krypit ner i sängen. Fast i en som står fyrtio mil här ifrån. Han har åkt hem till lund igen så nu dröjer det ytterligare några veckor innan vi ses igen, fy. Vi har haft 6 dagar tillsammans, 6 fina dagar med min kärlek.
Igårkväll lagade vi mat och spelade spel tillsammans med ett gäng vänner.
Var hur trött som helst när klockan ringde imorse då jag visste att en lång arbetsdag väntade. Jobbet gick fint, tack vare mina härliga helt fantastiska kollegor. Vi kom in på otroligt djupa och nyttiga samtalsämnen.
Vi diskuterade bland annat all den hets som finns kring framförallt unga tjejer i tonåren/unga vuxen. Om bekräftelse, att passa in och hur mycket saker olika människor faktiskt har i sitt bagage.

Och ikväll har jag gjort absolut ingenting, legat i soffan och bara njutit.

Sov gott ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0